הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2010 7:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  itzik bh עם תוכן  זקוק להמלצה לזוג צמיגים..
נושא: זקוק להמלצה לזוג צמיגים.. תאריך: 5/26/2010 7:19:00 PM
מחבר/ת: itzik bh

שלום לכולם..
לאחרונה שמתי לב שהצמיגים שלי החלו להשחק ובקרוב אצטרך להחליפם..
יש למישהו המלצה לצמיג קדמי ואחורי?
רוכב בעיקר על חול דחוס, מעט דרדרת ומידי פעם נקלע לחול מעט עמוק יותר- חול ים

תודה לכל העוזרים ;)

אגב אשמח אם מישהו מכיר חנות באזור המרכז \ חיפה שניתן לסמוך עליה..

26" לא טיובלס.


חזרה לפורום