הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2010 5:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  מעוניין לשדרג לAM
נושא: מעוניין לשדרג לAM תאריך: 5/30/2010 5:38:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp

שלום,
אני מעוניין לרכוש יד 2 אופני AM בתקציב סופי של עד 3000 שח.
יש למישהו המלצות?

אני מהצפון מידה L או XL.

תודה.


חזרה לפורום