טקסט הודעת פורום
5/30/2010 5:38:00 AM
chen chenrp
מעוניין לשדרג לAM
נושא:
מעוניין לשדרג לAM
תאריך:
5/30/2010 5:38:00 AM
מחבר/ת:
chen chenrp
שלום,
אני מעוניין לרכוש יד 2 אופני AM בתקציב סופי של עד 3000 שח.
יש למישהו המלצות?
אני מהצפון מידה L או XL.
תודה.
חזרה לפורום