נושא: הארו לא רעים, אבל במשומש תקבל יותר... תאריך: 5/30/2010 9:08:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אופניים שהייתי שוקל במקומך:
שווין רוקט קומפ - אופני XC חזקים, זולים ומוצלחים מאוד: http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=113241#Image
מנגוס טאוקאלי - אופניים מוצלחים מאוד, שזוכים לשבחי רוכבים ובוחנים: http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=114158#Image
שניהם זוגות שהייתי קונה בכיף למטרות XC/AM. קצת "מדאיג" אותי העניין של "לאכול דרופים". אם אתה מרבה בדרופים או שואף להתפתח בכיוון הזה, יכול להיות שעדיף לקנות משהו יותר אגרסיבי.
בהצלחה
|