הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2010 9:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הארו לא רעים, אבל במשומש תקבל יותר...
נושא: הארו לא רעים, אבל במשומש תקבל יותר... תאריך: 5/30/2010 9:08:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אופניים שהייתי שוקל במקומך:

שווין רוקט קומפ - אופני XC חזקים, זולים ומוצלחים מאוד:
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=113241#Image


מנגוס טאוקאלי - אופניים מוצלחים מאוד, שזוכים לשבחי רוכבים ובוחנים:
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=114158#Image


שניהם זוגות שהייתי קונה בכיף למטרות XC/AM.
קצת "מדאיג" אותי העניין של "לאכול דרופים". אם אתה מרבה בדרופים או שואף להתפתח בכיוון הזה, יכול להיות שעדיף לקנות משהו יותר אגרסיבי.

בהצלחה


חזרה לפורום