הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2010 9:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אין לי נסיון מעשי עם הבולמים האלה
נושא: אין לי נסיון מעשי עם הבולמים האלה תאריך: 5/30/2010 9:20:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל אני עושה AM עם אופני FR כבדים עם מונסטר מלפנים (הג´וניור הוא ילד קטן לידו...).
איכות השיכוך היא גבוהה מאוד, וזה יתרון מבחינתי גם בעליות, ובודאי בירידות.

סביר להניח שהחלפת הבולם לבדו לא תעשה הבדל גדול בעליות. אתה עם אופני FR כבדים וארוכי מהלך - והם ישארו כאלה גם אם תרכיב עליהם פלואוט.

ולכן אני מצביע נגד. תשאיר את אופני הפרירייד כפרירייד, גם אם אתה מדווש בהם לפעמים.
אם אתה רוצה אופניים לXC וקפיצות מדי פעם (מה שקוראים AM) כבר עדיף, לדעתי, אופניים שמתאימים יותר באופן כללי.
זו התוכנית שלי, ומכיון שכרגע אין לי תקציב לאופניים נוספים, אני פשוט עובד יותר קשה בעליות :giveFinger:



חזרה לפורום