נושא: דווקא להפתעתך: תאריך: 5/30/2010 1:09:00 PM
מחבר/ת: t g
יום ה´ האחרון עשיתי טיול 40 ק"מ שמורכב מכל הסיגנונות-כי זה ירידה מצפת לטבריה מהשטח-וראיתי שאני יכול לרכב את כל הסיגנונות איתם-וגם XC אני גם בXC נהנה איתם-וזה עוד עם היירולר 2.5 אחורה. קניתי כבר 2.3 לאחורי-אחליף אולי השבוע בכל אופן-אני אשאר עם הבולם שלי-והמשקל לא משמעותי כלכך-היתי עם עוד חבר עם סטמג´מפר-ולא הרגשתי שאני מאחור-אדרבה:כשהיו תילי אדמה של 80 ס"מ-אני נוסע דורך בלי להאיט אפילו-ואחרים מהססים.....
:p
|