הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2010 1:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  דווקא להפתעתך:
נושא: דווקא להפתעתך: תאריך: 5/30/2010 1:09:00 PM
מחבר/ת: t g

יום ה´ האחרון עשיתי טיול 40 ק"מ שמורכב מכל הסיגנונות-כי זה ירידה מצפת לטבריה מהשטח-וראיתי שאני יכול לרכב את כל הסיגנונות איתם-וגם XC
אני גם בXC נהנה איתם-וזה עוד עם היירולר 2.5 אחורה.
קניתי כבר 2.3 לאחורי-אחליף אולי השבוע
בכל אופן-אני אשאר עם הבולם שלי-והמשקל לא משמעותי כלכך-היתי עם עוד חבר עם סטמג´מפר-ולא הרגשתי שאני מאחור-אדרבה:כשהיו תילי אדמה של 80 ס"מ-אני נוסע דורך בלי להאיט אפילו-ואחרים מהססים.....

:p


חזרה לפורום