הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2010 3:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  יש בהדר...
נושא: יש בהדר... תאריך: 5/30/2010 3:57:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

לפחות חנות "שכונתית" אחת לאופניים שאפשר למצוא שם את הפריטים המתאימים לאופניים במצב כפי שתיארת, ובמחיר הנכון. לחציית נו"ש לרוחב וגם ה"טיפוס" של רחוב קומוי לטכניון, אין בעיה להשתמש באופניים משומשים של גרושים.
מה עוד שהטכניון הוא מקום "מוכר" ל"איסוף" אופניים בעלי ערך (ואופנועים בכל ערך) ע"י זדים למיניהם. אני יצאתי בזול. רק קרניים.

אגב, אם אתה בתואר ראשון ולא עשית את שתי נקודות הספורט אשר אתה חייב, אני מאוד ממליץ על קורס רכיבת הרים למתחילים (וגם למתקדמים ונבחרת) :) אבל תצטרך אופניים ברמת כניסה לשטח לפחות - השקעה של כ-1000 ש"ח במשומש, שזה מה שאני עשיתי (טרק 4500 ב-1250 ש"ח, חנות בבית אורן). הקורס ביום שישי בבוקר, שעה וחצי.


חזרה לפורום