נושא: יאקוזה... תאריך: 5/30/2010 7:14:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
הם אופניי כניסה לעולם הפרירייד. אלו אופניים די כבדים עם רמת איבזור יחסית נמוכה. אם אתה לא "מושך" לכיוון הפרירייד אתה רק תסבול איתם, יכולת הדיווש שלהם יחסית נמוכה בגלל משקל גבוה ומתלה לא ממש יעיל ושילוב של בולם פשוט לא ממש עוזר. איפה אתה רוכב בעיקר?
|