נושא: לפי התיאור שלך - האופניים לא ממש מתאימים תאריך: 5/30/2010 7:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אקדים ואומר שאני רוכב AM עם אופניים לא פחות כבדים, ועם מהלכים ארוכים וצמיגי"2.5 החלטתי ללכת על זוג אחד שעושה הכל, כולל פרירייד, ואני משלם את המחיר בעליות ובטיולים ארוכים.
האופניים האלה יכבידו עליך בדיוושים, ואם אתה לא מרבה לקפוץ אז אין הצדקה להכבדה הזו.
בהצלחה
|