הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2010 8:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  .....
נושא: ..... תאריך: 5/30/2010 8:05:00 PM
מחבר/ת: חי חיון

אני רוכב בכללי בבשכונה קפיצות מדרגות וכו... דרופים קטנים לא עובר ת1.5M אבל אני תמיד מעדיף שיהיו לי אופניים טובות אם אני ירצה להתקדם  


חזרה לפורום