טקסט הודעת פורום
5/30/2010 8:05:00 PM
חי חיון
.....
נושא:
.....
תאריך:
5/30/2010 8:05:00 PM
מחבר/ת:
חי חיון
אני רוכב בכללי בבשכונה קפיצות מדרגות וכו... דרופים קטנים לא עובר ת1.5M אבל אני תמיד מעדיף שיהיו לי אופניים טובות אם אני ירצה להתקדם
חזרה לפורום