טקסט הודעת פורום
| 5/30/2010 8:52:00 PM |
|
נושא: דרופים בשכונה תאריך: 5/30/2010 8:52:00 PM
מחבר/ת: חי חיון
לא משהו רציני 2 מטר חח קפיצות לכיף כאלה אבל אני רוצה אופניים שגם יחזיקו לקפיצות גדולות לא 3-4 מטר אבל 2 מקסימום...אם ה-יאקוזה לא בשבילי תוכלו להמליץ לי על משהו בשבילי ?
|
חזרה לפורום |
|
|