הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2010 9:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אם רוב רכיבות...
נושא: אם רוב רכיבות... תאריך: 5/30/2010 9:33:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

שלך הן אורבניות (עירוניות) ואתה קופץ הרבה לפלאטים סביר
להניח אז היאקוזה מצויינים,השלדה כבדה אבל חזקה מאוד.
קח בחשבון שגם השלדה הכי חזקה בעולם לא תחזיק הרבה זמן
בנחיתה לפלאטים וסביר להניח שגם מי שמוכר לך אותם לא היה הכי עדין איתם.


חזרה לפורום