טקסט הודעת פורום
| 5/30/2010 9:42:00 PM |
|
נושא: .... תאריך: 5/30/2010 9:42:00 PM
מחבר/ת: חי חיון
אז מה אתה ממליץ לי שכדי לקנות את האופניים האלו ? עם המפרט שציינתי למעלה ב2500 או את המפרט הזה באותו מחיר ? מפרט: 24 הילוכים shimano deore מעצורי דיסק הידראולים Quad בולם אחורי של Fox
|
חזרה לפורום |
|
|