הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2010 10:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  נכון...!
נושא: נכון...! תאריך: 5/30/2010 10:51:00 PM
מחבר/ת: חי חיון

הכווה שאני גם רוצה אופניים להכול ואני לא מבין מזה יכבידו עליי אני פשוט שם הילוך קל חח עד שאני לא ינסה לנסוע על האופניים אני פשוט לא יבין!

אפשר להגיד שגם אני רוכב AM שזה בעצם הכול נכון ?


חזרה לפורום