הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/31/2010 11:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא הבנתי מה זה "צמיגים 24"
נושא: לא הבנתי מה זה "צמיגים 24" תאריך: 5/31/2010 11:16:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

והשאלה היא בשביל מה אתה רוצה להרכיב צמיגים רחבים יותר?


חזרה לפורום