טקסט הודעת פורום
5/31/2010 11:16:00 PM
איתן ברמן
לא הבנתי מה זה "צמיגים 24"
נושא:
לא הבנתי מה זה "צמיגים 24"
תאריך:
5/31/2010 11:16:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
והשאלה היא בשביל מה אתה רוצה להרכיב צמיגים רחבים יותר?
חזרה לפורום