טקסט הודעת פורום
5/31/2010 11:28:00 PM
ido ido
צמיגים
נושא:
צמיגים
תאריך:
5/31/2010 11:28:00 PM
מחבר/ת:
ido ido
אני רוצה צמיגים יותר רחבים על מנת לשפר את האחיזה של האופניים בתנאי שטח
חזרה לפורום