הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/31/2010 11:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ido ido עם תוכן  צמיגים
נושא: צמיגים תאריך: 5/31/2010 11:28:00 PM
מחבר/ת: ido ido

אני רוצה צמיגים יותר רחבים על מנת לשפר את האחיזה של האופניים בתנאי שטח


חזרה לפורום