טקסט הודעת פורום
| 6/1/2010 7:57:00 AM |
|
נושא: יכבידו... תאריך: 6/1/2010 7:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
המשקל הכבד, מהלכי המתלים הארוכים, הצמיגים הרחבים - מפריעים בצורה מורגשת. זה לא אומר שאי אפשר, אבל זה יותר קשה.
וכאמור, האופניים שלי יותר כבדים, וגם אני עושה איתם הכל.
רק תבין את ההשלכות....
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|