טקסט הודעת פורום
| 6/1/2010 11:30:00 AM |
|
נושא: : ] תאריך: 6/1/2010 11:30:00 AM
מחבר/ת: חי חיון
אני חושב שכובד לא מפריע לי אני ילד חזר ברוך השם ואני חוזק שעל נסיעה באופניים כבדות לא משפיע עליי אינ חושב שלהפך זה יותר טוב אתה מגיע בתואצה מהירה למטרה שלך נכון אז זה יכביד עליי בבאניאופ למשל אבל באמת שזה לא משנה
|
חזרה לפורום |
|
|