הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/1/2010 1:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  קבל זווית קצת שונה
נושא: קבל זווית קצת שונה  תאריך: 6/1/2010 1:50:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

זה שאפשר לעשות כל דבר עם אופניים כבדים זה נכון.
אבל, כמה שלא תהיה בכושר, תמיד עם אופניים קלים יותר יהיה לך קל יותר לטפס.
אני יכול להעיד על עצמי שלמרות שהצלחתי להסתדר עם אופניים כבדים (יחסית), אחרי שהחלפתי למשהו יותר קל (ופחות אגרסיבי), היה לי הרבה יותר כיף ולו רק מהסיבה שהתעייפתי הרבה פחות בעליות, מה שבאופן לא מפתיע עזר גם בירידות. גם פיזית וגם מבחינת רמת הריכוז.
לא יודע מה מתאים לך ולאופי הרכיבות שלך ובטח תסתדר עם אופניים כבדים, אבל אם אתה מדווש הרבה...




חזרה לפורום