נושא: כמה אני יכול לקבל על האופניים האלה תאריך: 6/1/2010 4:14:00 PM
מחבר/ת: גל אוחיון
אני רוצה למכור mongoose black diamond double המפרט שלהם הוא : בולם אחורי :fox dhx 3.0 בולם קדמי :marzocchi drop off 150mm שיפטרים:sram x-7 מעביר קידמי:shimano deore מעביר אחורי:sram x-7 ברקס הידראולי : hayes nine מוט כיסא טלסקופי גריפים ננעלים של odi חישוקים: single track קראנק /כידון/ סטמים תוצרת HUSSEFELT TRUVATIV צמיגים במצב מעולה של קנדה 2.5 והאופנים סך הכל במצב מעולה גם מכנית וגם במראה שלהם .באמת שמורות כמה אתם חושבים שאני יכול לקבל עליהם ?
|