הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/1/2010 8:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גל אוחיון עם תוכן  למה להמציא
נושא: למה להמציא  תאריך: 6/1/2010 8:06:00 PM
מחבר/ת: גל אוחיון

למה להמציא דברים אני שאלתי על אופני מונגוס בלק דימונד , ובדיוק לפני חודש הם עלו שם אחרי מבצע ב7800 אז למה להמציא סתם ולכתוב 3500 אם אתה לא יודע אז לא לכתוב סתם חרטטן


חזרה לפורום