טקסט הודעת פורום
| 6/1/2010 8:06:00 PM |
|
נושא: למה להמציא תאריך: 6/1/2010 8:06:00 PM
מחבר/ת: גל אוחיון
למה להמציא דברים אני שאלתי על אופני מונגוס בלק דימונד , ובדיוק לפני חודש הם עלו שם אחרי מבצע ב7800 אז למה להמציא סתם ולכתוב 3500 אם אתה לא יודע אז לא לכתוב סתם חרטטן
|
חזרה לפורום |
|
|