הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/1/2010 8:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קיריל א עם תוכן  אל תתבלבל
נושא: אל תתבלבל תאריך: 6/1/2010 8:26:00 PM
מחבר/ת: קיריל א

ה קייבר הם ב 7800 במבצע הבלק רוקנו אותם ב3500 +- לזוג אחי עבד ברוזן
אז אני בא ממקום של עובדות :giveFinger:


חזרה לפורום