הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/1/2010 10:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tzahi Shahar עם תוכן  תיקתוקים מהפדאל / קרנק
נושא: תיקתוקים מהפדאל / קרנק תאריך: 6/1/2010 10:06:00 PM
מחבר/ת: Tzahi Shahar

שאלה:
יש לי רעש / תיקתוק מהפדאל או מהקרנק בכול פעם שאני מדווש והפדאל נמצא בחלקו התחתון. התיקתוק נשמע בעיקר בדיווש "קשה" - בעליות בעיקר.
האופניים נכנסו לתיקון / בדיקה / גירוז של "האזור הבעייתי" בחנות אופניים מקצועית, אבל התיקתוק לא הפסיק!
יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הסיבה?
- אגב, אין חופש בקרנק!!!


חזרה לפורום