נושא: תיקתוקים מהפדאל / קרנק תאריך: 6/1/2010 10:06:00 PM
מחבר/ת: Tzahi Shahar
שאלה: יש לי רעש / תיקתוק מהפדאל או מהקרנק בכול פעם שאני מדווש והפדאל נמצא בחלקו התחתון. התיקתוק נשמע בעיקר בדיווש "קשה" - בעליות בעיקר. האופניים נכנסו לתיקון / בדיקה / גירוז של "האזור הבעייתי" בחנות אופניים מקצועית, אבל התיקתוק לא הפסיק! יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הסיבה? - אגב, אין חופש בקרנק!!!
|