טקסט הודעת פורום
| 6/2/2010 12:16:00 AM |
|
נושא: רגע אבל מה אתם אומרים על המפרט? תאריך: 6/2/2010 12:16:00 AM
מחבר/ת: חי חיון
ג´אנט קידמי חדש של דה בומב,מעביר lx/xt מעצורים haise9, בולם קדמי Manitou Stance 150 אחורי 7 אינץ´ manitou swinger
מה אתם אומרים על זה?
|
חזרה לפורום |
|
|