הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2010 12:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  רגע אבל מה אתם אומרים על המפרט?
נושא: רגע אבל מה אתם אומרים על המפרט?  תאריך: 6/2/2010 12:20:00 AM
מחבר/ת: חי חיון

ג´אנט קידמי חדש של דה בומב,מעביר lx/xt מעצורים haise9,
בולם קדמי Manitou Stance 150 אחורי 7 אינץ´ manitou swinger

מה אתם אומרים על זה?


חזרה לפורום