הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2010 12:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן אברהמי עם תוכן  זה דיי פשוט...
נושא: זה דיי פשוט... תאריך: 6/2/2010 12:39:00 AM
מחבר/ת: ערן אברהמי

אם תסובב את הרגולאז´ לנקודות הקיצון שלו (אל תנסה, שלא ייצא מהתבריג) תוכל לראות שהוא נע קדימה ואחורה על ציר הבורג ולוקח איתו את מוביל הכבל (הצינורית). כיוון שהכבל שבתוך המוביל מקובע בשיפטר\ידית בלם יוצא שהרחקת הרגולאז´ נגד כוון השעון יוצרת פעולת מתיחה, הכבל נשאר והמוביל מתרחק= הכבל נמתח ביחס למוביל.

מקווה שזה מספיק ברור.. :)


חזרה לפורום