הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2010 3:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אוקיי...
נושא: אוקיי... תאריך: 6/2/2010 3:22:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

טבור הגלגל נקרא באנגלית האב (HUB), ומשום מה בישראל נפוץ הכינוי "נאבה". החלפה שלו מצריכה בנייה מחדש של הגלגל - עניין של 200-300ש"ח.

חישוק הגלגל אני מניח שאתה יודע מה זה, בכל מקרה החלפה שלו גם מצריכה בנייה של הגלגל.
אם צריך להחליף את שניהם, כבר עדיף לקנות גלגל שלם.

מעבירי הילוכים הכונה למנופים שליד גלגלי השיניים. אם יש בהם חופשים הם לא יעבירו הילוכים טוב, וכדאי להחליף. עניין של 100-150ש"ח ומעלה, מאוד תלוי בדגם.

אם כל אלו מצריכים החלפה - זה עניין של 1000-1500 ויותר - לא ספק מייקר מאוד את האופניים.

אם הכל במצב טוב (וזה בהחלט יכול להיות) אז העסקה משתלמת.
כדאי שמישהו שמבין ומכיר יבוא איתך לראות.

בהצלחה


חזרה לפורום