הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2010 4:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  יואוו
נושא: יואוו תאריך: 6/2/2010 4:00:00 PM
מחבר/ת: חי חיון

כבר נלחצתי חחח חשבתי לפי התמונה אתה רואה שצריך להליף הכולל כבר אמרתי זה קנס! חחח ולפי מה ששמעתי המעביר XT מאוד טוב נכון ?

לפי התמונה את רואה שצריך להחליף מששהו מראייה שלך?


חזרה לפורום