טקסט הודעת פורום
| 6/2/2010 4:00:00 PM |
|
נושא: יואוו תאריך: 6/2/2010 4:00:00 PM
מחבר/ת: חי חיון
כבר נלחצתי חחח חשבתי לפי התמונה אתה רואה שצריך להליף הכולל כבר אמרתי זה קנס! חחח ולפי מה ששמעתי המעביר XT מאוד טוב נכון ?
לפי התמונה את רואה שצריך להחליף מששהו מראייה שלך?
|
חזרה לפורום |
|
|