טקסט הודעת פורום
| 6/2/2010 4:28:00 PM |
|
נושא: לפי תמונה אי אפשר לראות כלום תאריך: 6/2/2010 4:28:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אפילו דברים שבמקום ניתן לראות מייד.
צריך לבדוק חופשי תנועה במעבירים, ובמיסבים השונים. כל אלה אמורים לאפשר תנועה בכיוון אחד מסויים, ולא לצדדים.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|