הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2010 5:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי חיון עם תוכן  אוקיי
נושא: אוקיי תאריך: 6/2/2010 5:02:00 PM
מחבר/ת: חי חיון

אני מאמין שלפני הקנייה אני אבדוק הכול ותודה שאמרתה לי : ] אבל מה אתה חושב עם האופניים במצב כללי שוות 2500 ?


חזרה לפורום