טקסט הודעת פורום
6/2/2010 5:02:00 PM
חי חיון
אוקיי
נושא:
אוקיי
תאריך:
6/2/2010 5:02:00 PM
מחבר/ת:
חי חיון
אני מאמין שלפני הקנייה אני אבדוק הכול ותודה שאמרתה לי : ] אבל מה אתה חושב עם האופניים במצב כללי שוות 2500 ?
חזרה לפורום