טקסט הודעת פורום
6/2/2010 5:12:00 PM
צחי בר סלע
למישהו יש ניסיון עם לימוד רכיבה בגיל 60?
נושא:
למישהו יש ניסיון עם לימוד רכיבה בגיל 60?
תאריך:
6/2/2010 5:12:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
עבור אישה שלא רכבה על אופניים מעולם.
המטרה היא רכיבות עירוניות (בטיילת וכדומה).
חזרה לפורום