הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2010 10:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  לא הכל זה רק משקל:
נושא: לא הכל זה רק משקל: תאריך: 6/2/2010 10:00:00 PM
מחבר/ת: t g

יכולות להיות אופניים "קלות" אבל מתנהגות כבד-וכן הפוך!!
ולדוגמה-אני רוכב על HARO-X6 והיו לי צמיגים 2.5 קדימה ואחורה:היום החלפתי את האחורי ל2.3-והמהירות וטיפוס העליות בשטח-מדהימוןת!!!
נישארתי עם 2.5 מקדימה-וזה עוד עם בולם טריפל יחסית כבד180
אבל ההתנהגות של האופניים-זו השורה התחתונה!!
אני אוכל איתם את כל הסיגנונות-ואפילו בXC קל-ההרגשה שאתה נוסע על כלי שלא רואה ממטר שום דבר ואף אחד-בלתי ניתנת לתיאור.
אתה תיראה שבזמן שאחרים יאיטו כדי "שלא יקרה כלום "לאופניים-אתה תרגיש יציב-ובטוח.
ולכן ממילא-כשאתה עם 2-3 ליטר מיים ופנימית ספייר ועוד כמה כלים-אז 2-3 ק"ג לפה או לפה-לא ניראה לי קריטי
העיקר לדעתי-הכיף בנסיעה-ועמידות/חוזק האופניים
מקווה שעזרתי-והיו לי כמה וכמה זוגות אפילו זנבות קשיחים-וHARO SHIFT גם היה לי



חזרה לפורום