נושא: בעיה נפוצה תאריך: 6/2/2010 10:54:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
אתה מתאר בעיה נפוצה ומעצבנת. מנסיוני יש כמה אפשרויות. מהקל לקשה: 1. וודא שהפדלים מוברגים כראוי, אם כן,תחליף פדלים ותבדוק. 2. וודא שברגי גלגלי השיניים הקדמיים סגורים כראוי. 3. למרות שזה נראה לא קשור בדוק שאין חופש בהד סט, נתקלתי כבר במקרה כזה. 4. וודא שברגי זרועות הקראנק סגורים היטב (אני לא יודע איזה קראנק יש לך). 5. כמו שאמר עמית - בעיה באחד הצירים/מיסבים בשילדה (במקרה של שיכוך מלא). 6. למרות שאתה אומר שאין חופש בקרנק ייתכן ועדיין הוא מקור הבעיה, במקרה זה תצטרך לנסות ציר אחר על מנת לוודא זאת, ברור שלא תקנה ציר רק בשביל לבדוק זאת ולכן אם כל הנסיונות לעיל לא עזרו עדיף שתנסה שוב את מזלך אצל המכונאי... בהצלחה.
|