נושא: כמו שמלמדים ילדים... תאריך: 6/2/2010 11:53:00 PM
מחבר/ת: noamgri .
דבר ראשון רצוי לקנות אופני עיר עם רמה נמוכה משהו כזה: http://image.made-in-china.com/2f0j00AqTaKlEWItHY/City-Bike-CTB-2610-.jpg
מתחילים עם כיסא נמוך ביותר כך שממש אפשר ללכת תוך כדי ישיבה. נותנים תנופה עם הרגליים ומרימים קצת ונוסעים, ללא דיווש עדיין. כאשר הביטחון ושוו"מ עולה מתחילים לדווש. לאט לאט מרימים את הכיסא ו......
|