נושא: לדעתי צריך לקחת בחשבון גם את המהלך המוחלט תאריך: 6/3/2010 9:25:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ולא רק את יחס המינוף.
מתלה ארוך יותר צריך להיות רך יותר. רוכבי DH משתמשים בקפיצים בעלי מקדם נמוך בהרבה על אותו משקל ואותו יחס מינוף.
אם יש לי אופניים בעלי מהלך "8, ומהלך בולם 2.75, היחס יהיה דומה לחישוב שהדגמת, אבל הקפיץ יצטרך להיות רך יותר כדי לנצל את מהלך המתלה.
|