הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/3/2010 10:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צביקה המדווש עם תוכן  בעיה בטיחותית?
נושא: בעיה בטיחותית? תאריך: 6/3/2010 10:47:00 AM
מחבר/ת: צביקה המדווש

לפי הבנתי המתאם נועד לעיבוי הסטירר כדי להרכיב עליו סטם של 1.5 ולא כדי להאריך אותו.
במקרה שלי השתמשו במתאם כדי להאריך את הסטירר. איני מאמין שזה מה שהמתכננים שלו חשבו כשייצרו אותו ממתכת רכה שאני מסוגל לכופף ביד!!
הבורג העליון של הסטם למעשה לוחץ את המתאם הדק ולא את הסטירר.

חסרים 5 מ"מ במוט ההיגוי כדי להגיע למינימום הנדרש, שזה 3 מ"מ מתחת הקו העליון של הסטם. לי זה נראה הרבה.

לפי כל מה שקראתי מפורומים בחו"ל אם הסטירר קצר אין מה לעשות אלא להחליף את חלקו העליון של המזלג (קראון+סטירר).

האם אתה היית קונה אופניים שהורכבו ככה?
האם אתה היית ממשיך לרכב על אופניים אחרי שהיית מגלה את הנ"ל?




חזרה לפורום