הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/3/2010 1:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  מה שרשמתי הוא כמה שנראה בתמונה
נושא: מה שרשמתי הוא כמה שנראה בתמונה תאריך: 6/3/2010 1:52:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל

לפי התמונה זה נראה שהבורג העליון לוחץ גם על הססטירייר.
המרחק בין הברגים משתנה בין סטם אחד לשני לכן אי אפשר לדעת לפי מ"מ האם הוא כן תופס או לא.
אם אתה אומר שהוא לא תופס אז כן יש בעיה.

אני לא הייתי קונה אופניים שהורכבו ככה בגלל שהייתי בודק אותם לפני הקניה או מיד אחריה, מצד שני אתה אומר שרכבתה ככה שנתיים....

מה שקראתה בפורומים נכון, אומנם יש מאריכים אך הדבר הכי נכון הוא להחליף את הקראון.


חזרה לפורום