הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/3/2010 3:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שניהם לא נוטים לצד האגרסיבי
נושא: שניהם לא נוטים לצד האגרסיבי תאריך: 6/3/2010 3:11:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

זויות גבוהות מדי לטעמי.
אם אתה חייב לבחור מבין שני אלה, קח על שניהם סיבוב, ותחליט לפי הנוחות שלך.
נראה לי שהסקוט יהיו קצת פחות נוחים לירידה פתאומית מהאופניים - וזה עלול לקרות ברכיבה על שבילים.

אבל שווה לבדוק דגמים אחרים, אם המטרות שלך אגרסיביות.


חזרה לפורום