נושא: שניהם לא נוטים לצד האגרסיבי תאריך: 6/3/2010 3:11:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
זויות גבוהות מדי לטעמי. אם אתה חייב לבחור מבין שני אלה, קח על שניהם סיבוב, ותחליט לפי הנוחות שלך. נראה לי שהסקוט יהיו קצת פחות נוחים לירידה פתאומית מהאופניים - וזה עלול לקרות ברכיבה על שבילים.
אבל שווה לבדוק דגמים אחרים, אם המטרות שלך אגרסיביות.
|