הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/3/2010 3:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הסטירר לא צריך להגיע לקו העליון של הסטם
נושא: הסטירר לא צריך להגיע לקו העליון של הסטם תאריך: 6/3/2010 3:23:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אלא מעט מתחתיו, כדי שאפשר יהיה להפעיל עליו לחץ.
8מ"מ נשמע הרבה, אבל כמו שנתי כתב, זה תלוי במיקום הברגים של הסטם.

אני בכלל לא אוהב את הקומבינה הזאת - לשים מתאם 1.125 ל 1.5 וסטם 1.5 רק בשביל להתגבר על סטירר קצר. זה מקומם - אבל אחרי שנתיים אין הרבה מה לעשות עם זה, חוץ מלהימנע מהחנות הזאת בעתיד.

ואם אתה שואל אותי - לא הייתי ממשיך לרכב כך, גם אם זה החזיק שנתיים. אם הבולם יקר ואיכותי - להחליף סטירר. אחרת - להתפנק בבולם חדש ומתאים.
כמובן שכל אחד מהפתרונות מחייב החלפת הסטם.

בהצלחה


חזרה לפורום