הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/3/2010 3:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צביקה המדווש עם תוכן  אין הרבה מה לעשות? למה?
נושא: אין הרבה מה לעשות? למה? תאריך: 6/3/2010 3:50:00 PM
מחבר/ת: צביקה המדווש

תודה על התגובות, אוששתם את מה שחשבתי.
באתר של parktool מדובר על 3 מ"מ מתחת, בטח שלא 8 מ"מ.

אפרסם כאן את השתלשלות העניינים.

אני לא מאמין במושג "אין מה לעשות".
אם מישהו עשה קומבינה ובמשך שנתיים הייתי בסכנה בגלל זה, יש לזה משמעות.
אם עכשיו אני נכנס להוצאות כספיות גדולות בגלל זה אז יש לזה משמעות.
שנתיים זה לא זמן התיישנות - והמקרה לא קשור בכלל לכתב אחריות.

יאללה אני מתחמם למלחמה :-)


חזרה לפורום