הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2010 9:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  למה "להפתעתי"?
נושא: למה "להפתעתי"? תאריך: 6/4/2010 9:59:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה בדיוק מה שאני עושה, וגם אני נהנה בעליות טכניות מיתרון.

אופניים קלים יותר יהיו קלים יותר - אבל לדעתי הנסיון להפוך אופניים אגרסיביים לקלים על ידי כל מיני ויתורים הוא מלכתחילה כיוון לא נכון. ראיתי יותר מאחד שניסה דברים כאלה, וזה נגמר בקניית אופניים אחרים, מתאימים.

בעצם אתה בדיוק מסכים איתי.
אולי זה מה שמפתיע? :rolleyes:


חזרה לפורום