נושא: אתה טועה בגדול תאריך: 6/4/2010 5:38:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
הסטם שלך הוא פטנט של ספשלייז והוא סטם מיתכונן התותב הפנימי הוא אקצנטר ובדיוק כך הוא צריך להיות המרווח הוא מה שאתה צריך והזוית של הסטם ניקבעת עי סיבוב התותב בחלונית הקטנה אתה תיראה את המעלות http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCEqProduct.jsp?spid=41848 דורון
|