הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2010 5:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  אתה טועה בגדול
נושא: אתה טועה בגדול  תאריך: 6/4/2010 5:38:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

הסטם שלך הוא פטנט של ספשלייז והוא סטם מיתכונן התותב הפנימי הוא אקצנטר ובדיוק כך הוא צריך להיות
המרווח הוא מה שאתה צריך והזוית של הסטם ניקבעת עי סיבוב התותב בחלונית הקטנה אתה תיראה את המעלות
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCEqProduct.jsp?spid=41848
דורון


חזרה לפורום