נושא: שלום רב, התיעצות בקשר לאופניים שהוצעו לי... תאריך: 6/4/2010 7:44:00 PM
מחבר/ת: Moran Da
Fulldynamix שילדה unicarbon זנב קשיח בולם (לחץ אוויר) עפ"י הסברים של הבחור כולל נעילת מזלג מהכידון. מערכת הילוכים עפ"י התמונות שנשלחו Deroe XT. בלמים v-brake אין לי שום פרטים נוספים. אולי המנוסים יצליחו לשלוף יותר מידע מהתמונות. המחיר המבוקש 500 יורו שהם 2.300 שקל. בסקירה באינטרנט ראיתי שהמחיר שהוצע לי הוא דיי זול (גם הוא אמר לי את זה).
*אותו בחור עובד בשדה שאני עובד בו והוא שמע שיחה שלי עם חברים שאני מחפש אופניים בסביבות ה 400 יורו, אז הוא הציע לי את שלו.
|