נושא: כן תאריך: 6/4/2010 9:51:00 PM
מחבר/ת: mor elit
קצת נסחפתי אם התיאור אגרסיבי בוא נגיד "xc aggressive" אם קיים המונח הזה איך המפרטים ביניהם מה אתה/ם אומר/ים? המחיר ביניהם הוא שהמארין יקרות יותר במאה-וחמישים ש"ח האמת גם שבהתחלה חשבתי על המארין יותר בגלל הצמיגים שמגיעים איתם במידה 2.2 לאומת הסקוט 2.1 לא יודע אם זה כזה משמעותי אבל זה נתן לי תחושה שתהיה יותר שליטה עליהם
|