נושא: ההבדלים ביניהם לא קיצוניים תאריך: 6/5/2010 9:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אכן, ניתן להכליל ולומר כי עם צמיגים רחבים יותר תהיה אחיזה טובה יותר ולכן גם יהיה קל יותר לשלוט - אבל צמיגים הם אביזר מתכלה, ואני מניח שבתוספת לא גדולה תוכל להחליפם במעמד הקניה.
בשורה התחתונה אני חוזר לעצה הראשונית שלי - לנסות לרכב על שניהם, ולהחליט לפי הנוחות. תוסיף למשוואה את האווירה החנות - מגיע לך שרות על אופניים חדשים, ואתה צריך להרגיש רגוע עם השרות הזה.
|