הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2010 11:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moran Da עם תוכן  אז ביררתי וזה המפרט (מתורגם מאיטלקית):
נושא: אז ביררתי וזה המפרט (מתורגם מאיטלקית): תאריך: 6/5/2010 11:25:00 AM
מחבר/ת: Moran Da

: fork shox SID team pop lock 80 mm
steering: FSA intellaset 1" 1/8
cranckset: FSA V drive megaexo
handlebar: EKIP Pro
exchane: XTR
dérailleur: XT
commands: XT
brakes: XT
seatpost: EKIP Pro carbon
Hubs: XT
Rays: EKIP Proי
מחר אני אראה את האופניים, אודה לכם אם תתנו לי דגשים לבדיקה (כמו למשל בדיקת שילדה איפה הנק׳ חולשה..וכו׳ )
תודה רבה מורן.


חזרה לפורום