נושא: מניסיון... תאריך: 6/5/2010 11:45:00 AM
מחבר/ת: אנדרי דרמן
אפשר לעשות עם XC עם אופניים כאלו (לפחות עד אזור 30 ק"מ). אבל זה פחות כיף, במיוחד בעליות...
אצלי יש אופניים דומות ששוקלות כמעט 18 קילו ואני גם עושה XC ואפילו נהנה. אבל לוקח זמן וסבלנות להגיע לרמת כושר סבירה שתפאשר לך לטייל בכיף ולסגור 30 ק"מ.
וכמו שתמיד אומרים זה אופניים שמקללים בעליות אבל מחייכים בירידות.
|