נושא: אפשרי בהחלט - אבל פחות נוח מאופניים ייעודיים תאריך: 6/5/2010 11:50:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אלה אופניים שמסוגלים לעשות הכל. רק אל תצפה להגיע לסוף העליה באותו זמן שעשית עם אופני ז"ק XC...
אישית, מבין שתי האפשרויות האלה, ובהנחה שהX6 במצב טוב, הייתי מעדיף את הX. אבל אני רוכב כבד, ורוכב בסביבה שמעקה על האופניים. אני גם אוהב רכיבה אגרסיבית. כל אלה גורמים לי לבחור אופניים כבדים ועמידים יותר.
הR שלדה טובה, ויכולה לשמש בסיס לשדרוגים. עם הזמן וללא לחץ תיתקל פה ושם בהזדמנויות לרכישת חלקים בזול, ותוכל לשפר את האופניים.
מקווה שעזרתי..
|