הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2010 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  הבנתי... חבל
נושא: הבנתי... חבל תאריך: 6/5/2010 3:01:00 PM
מחבר/ת: chen chenrp

הרוב אומרים שלא כדאי לי לקחת אותם בשל משקלם הרב והגאומטריה.
כנראה שאלך על ההארו R1.


חזרה לפורום