טקסט הודעת פורום
6/5/2010 3:01:00 PM
chen chenrp
הבנתי... חבל
נושא:
הבנתי... חבל
תאריך:
6/5/2010 3:01:00 PM
מחבר/ת:
chen chenrp
הרוב אומרים שלא כדאי לי לקחת אותם בשל משקלם הרב והגאומטריה.
כנראה שאלך על ההארו R1.
חזרה לפורום