טקסט הודעת פורום
| 6/5/2010 3:03:00 PM |
|
נושא: השאלה גדולה מה אתה אוהב לרכב? תאריך: 6/5/2010 3:03:00 PM
מחבר/ת: אנדרי דרמן
אני אישית מעדיף AM ופעם בחודש איזה XC קצר. לכן אופניים אגרסיביות וכבדות מתאימות לי.
אבל אם אתה מעדיף XC ורוב הזמן עושה את זה ורק מידי פעם בא לך קצת להתפרע אז לדעתי זה טעות לקחת אופניים כבדות.
|
חזרה לפורום |
|
|