הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/5/2010 3:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנדרי דרמן עם תוכן  השאלה גדולה מה אתה אוהב לרכב?
נושא: השאלה גדולה מה אתה אוהב לרכב? תאריך: 6/5/2010 3:03:00 PM
מחבר/ת: אנדרי דרמן

אני אישית מעדיף AM ופעם בחודש איזה XC קצר.
לכן אופניים אגרסיביות וכבדות מתאימות לי.

אבל אם אתה מעדיף XC ורוב הזמן עושה את זה ורק מידי פעם בא לך קצת להתפרע אז לדעתי זה טעות לקחת אופניים כבדות.


חזרה לפורום