נושא: יבוא אופניים תאריך: 6/5/2010 8:49:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הפרש המחיר הזה מצדיק יבוא אישי, ללא ספק. גם אחרי ההנחה שנתי הזכיר זה עדיין כפול. גם אחרי מע"מ והובלה עדיין ישאר הפרש משמעותי.
שתי הסתייגויות: 1. "נראה שאני נופל" - נכון. נראה. אתה מוכן לקחת סיכון של 3000$+מע"מ שאולי הם טיפה גדולים עליך? 2. אני מזכיר לך שקרוב לודאי שלא תקבל שרות ואחריות מהיבואן. כדאי לך לודא את העניין הזה לפני שאתה רץ להוציא סכום כזה.
אני לא רואה בעיה אם אופני קרבון למשקל כבד - אלא אם כן היצרן הגביל את משקל הרוכב. יש אופני פרירייד מקרבון. בדיוק כמו באלומיניום, זה תלוי בתיכנון של האופניים, לא בחומר עצמו.
דרך אגב, למה דוקא האופניים האלה? במיוחד שאני מבין שמעולם לא רכבת עליהם...
|